1st prepare

sekarang dah msuk bulan MEI.

prepare untuk weds sudah pn giat dijalankan.
terutama untuk mencari butik yg dapat mengikti krieteria budget.
selapas mcm2 kjadian, aku bersyukur, ada jugak dalam diam, ada jugak org untuk membantu ku dlm pemilihan pelamin or dpatkan pakej yg aku cri2 selama nie.

gra2 pkir pasal kdaan rumah. smpai aku alpa ttg wedding ku.
bukan alpa tp malas nk fkir. apa nak jd, jd r.
aku beriya karang, aku yang patah ati tgk kdaan skeliling.
apapun aku buat apa yang aku nak.

siapa tak sedih, bila pasal preparation wedding.
mak ayah sendiri tiada di sisi untuk membuat decision.
smuanya atas bahu aku sendiri.

bila tgk video wedd dlm utube evendo artis sekali pn, mak sentiasa di sisi anaknya untuk buat plihan
pakaian, gift, kad, n pelamin.
but for me? i dont felt that way.

dont b suprise, evendo belah lelaki, bukan stkat mak, smua adik bradik, abg ipar turun pdang tgk adik sndri nk g fitting bju sanding. aku?
forever alone.

sya bukan mengharapkan simpati drpada mana2 pihak.
if u are in my shoe. how did u felt? 
sorok seboleh-bolehnya perasaan sedih itu.
sbb tu kot, bila aku tgk vid weds org, stiap kali selesai sudah akad nikah. aku pasti akan mengalirkan air mata.
bukan kerna suka, tp air mata sndiri tuh mengalir mcm tanda lega. 
like beban yg aku tanggung sekarang lepas smuanya.
aku menunggu masa itu nnti.

this time, syukur kpda tuhan, anak buah tunangku yg dptkan pakej butik yg ikt pada bjet ku.
dapat drpada MAFA fair (xtau apa nama pemeran tuh) hehe. pameran yg diadakan d SACC mall
last mnit bnda dh nk ttup kedai, ank buah dia deal hrga n aku time tuh plak xtau ada pameran tuh, rushing drpda rumah g cpt2 ntuk grab the chance.

and akhirnya kami dapat jugak. alhamdulillah.
thanks to them sggup tunggu kami evendo time tu ada bzday celebration ci anak buah dia yg rekemenkan butik nie kepada kami. 
how nice of them.
semangat ku kembali ntuk prepare for the wedds telah kembali.

who know, pejam celik dah bulan 7.. bulan 1st fitting kami, sbb smlm dah amik ukuran untuk custom made our sanding outfit + bju nikah ku.
tak sabar nk tggu apa hasilnya. harap designer dpt gmbran apa yg kami kehendaki.

doa2kan smuanya berjalan lancar.

No comments:

Post a Comment